戲:東邪西毒

17六月09

好多年之後,我有個绰號叫做西毒…其實,任何人都可以變得好毒,只要你嘗試過咩野叫做妒忌…我唔介意其他人點樣睇我,我只不過係唔想其他人比我更開心…

…我以為有一d人永遠都唔會嫉妒,因為佢地太驕傲…係我出道的時候,我認識到一個人,因為佢鐘意係東邊出没,所以好多年之後,佢有個绰號叫東邪…

好唔明白…點解終極版既東邪西毒會無左依兩段經典既對白…可惜…好多好野,其實都係可一而不可再…94年開過既桃花…同09年再開既,唔會係同一朵…

有好多野,當你失去左之後,惟一可以做既,就係唔好忘記…

4 Responses to “戲:東邪西毒”

  1. 1 Wing

    Alex兄鍾意飲酒同四圍搵野食, 都係似北丐多d

  2. 2 AK

    wing兄,

    AK…都真係可以好毒架…

  3. 3 Wing

    之前做同事, 雖然唔算好耐, 你幾毒我就唔多知了, 只記得我借左你幾隻360 game仲未還… ha ha.

  4. >>有一d人永遠都唔會嫉妒,因為佢地太驕傲

    小女子諗, 如果個人有自信, 就唔會下下攞自己黎同人比較, 冇比較, 就自然冇嫉妒.

    >>94年開過既桃花…同09年再開既,唔會係同一朵

    唔知係AK兄桃花開, 定係小女子諗多咗?!?


發表迴響

